Vienas pirmųjų čekų, išsamiau aprašęs savo patirtį su naujuoju „MacBook Pro“ su jutikline juosta, yra Michal Blaha. Ir reikia pasakyti, kad jo verdiktas nėra labai teigiamas. Galiausiai jis grąžino naujausią Apple kompiuterį, kad pats grįžtų prie senesnio MacBook Air.
Svarbu paminėti, kad Michal Blaha pusę laiko praleidžia prie MacBook operacinėje sistemoje macOS, o pusę – Windows (virtualizacija per Parallels), kur naudoja įvairius kūrimo įrankius.
Naująjį „MacBook“ naudojau tik dvi dienas. Touch Bar pabrėžia esminius MacOS ir Windows skirtumus. „MacOS“ valdoma sparčiaisiais klavišais, Fn klavišų praktiškai nereikia (o „Windows“ sistemoje jų reikia ir pagrindiniams spartiesiems klavišams). Štai kodėl „MacOS“ jutiklinė juosta yra labai prasminga.
(...)
Dirbdami sistemoje „Windows“, negalite išsiversti be Fn klavišų. Programuojant dar daugiau, Visual Studio, įvairūs redaktoriai, TotalCommander, visos šios programos turi dažniausiai ant Fn klavišų pastatytus sparčiuosius klavišus.
Blaha puikiai apibūdino dviejų operacinių sistemų veikimo filosofijos skirtumą ir tai, kodėl „Apple“ gana lengvai iš naujojo „MacBook Pro“ gali atimti daugybę funkcinių klavišų. Tačiau jei judate sistemoje „Windows“ ir aktyviai naudojate jas „Mac“, gali kilti didelė problema be funkcinių klavišų.
Touch Bar yra jutiklinis paviršius su ekranu, matinis, be reljefo. Tai neteikia jokio atsiliepimo apie tai, ar paliečiate (ir suaktyvinate veiksmą po pirštu), ar ne. Jame nėra haptinio grįžtamojo ryšio.
Tikėtis kažkokio atsakymo uždėjus pirštą ant jutiklinės juostos yra logiška. Pats pirmą kartą bendraudamas su naujuoju „MacBook Pro“ tikėjausi, kad jutiklinė juostelė kažkaip į mane reaguos. Ir tai daugiausia dėl to, kad tokiais atvejais kiti Apple produktai į mane reaguoja panašiai.
Atsižvelgiant į tai, kur Apple jau įdiegė haptic grįžtamąjį ryšį, galima tikėtis, kad tai yra ir Touch Bar ateitis, tačiau kol kas tai tik „negyvas“ ekranas. „IPhone 7“ jautrus atsakas yra labai priklausomas ir mes tai taip pat jau seniai žinome, pavyzdžiui, iš „MacBook“ valdymo skydelių.
Bet jautrus atsakas Touch Bar būtų naudingas ypač dėl to, kad nereikėtų taip dažnai stebėti, ką iš tikrųjų darote pirštu. Dabar ne kartą gali susiklostyti gana šizofreniška situacija, kai jutikline juosta valdote, kas vyksta ekrane, tačiau tuo pačiu metu turite bent viena akimi patikrinti, ar esate teisus. Be palengvėjimo ar jautraus grįžtamojo ryšio jūs neturite galimybės žinoti.
Aišku, kad jutiklinė juosta dar tik pradžioje ir galime tikėtis, kad „Apple“ ją patobulins techninės ir programinės įrangos atžvilgiu, tačiau, kaip pabrėžia Michal Blaha, jau „Touch Bar yra beveik geniali kūrybinei veiklai (nuotraukų redagavimui, darbui su vaizdo įrašas).
Jei jutiklinė juosta ir prastas jos naudojimas sistemoje „Windows“ būtų vienintelė priežastis, Blaha būtų prireikę daug ilgiau apsispręsti, tačiau buvo daug daugiau priežasčių atiduoti naująjį „MacBook Pro“: trejų metų senumo „MacBook Air“ tarnauja ilgiau jo akumuliatoriaus, jam trūksta MagSafe, kylanti kaina neatneša tiek didesnio našumo ir Kol kas USB-C yra gana painus. Kaip paskutinį neigiamą dalyką Blaha apibūdina „didėjantį „Apple“ produktų UX nenuoseklumą:
– „IPhone 7“ (kurį turiu) įkrovimui naudoja „Lightning“ į USB jungtį. Neprijungsiu jo prie „MacBook“ be sumažinimo.
– „iPhone 7“ neturi jack jungties, o ausinėse – „Lightning“ jungtis. „MacBook“ turi jack jungtį, jame nėra „Lightning“ jungties, o „iPhone“ ausinės net per adapterį netilps į „MacBook“. Turiu nešioti dvi ausines arba sujungimą nuo lizdo iki žaibo!
– „Apple“ nepateikia viso USB-C laido greitam duomenų perdavimui naudojant „MacBook Pro“ už 60 000 kronų. Turiu nusipirkti dar vieną už 500 kronų. WTF!!!
– Apple nedavė man USB-C to Lightning laido nei telefonui, nei nešiojamam kompiuteriui, kad galėčiau įkrauti iPhone iš nešiojamojo kompiuterio. WTF!!!
– Jei „MacBook“ padedu ant „iPhone 7“, „MacBook“ užmigs. Jie mano, kad aš uždariau ekraną. Saunus :-(.
– Atrakinti „MacBook Pro“ yra smagu, kai nešiojate „Apple Watch“. Galite parašyti slaptažodį, atrakinti naudodami piršto atspaudą (Touch ID veikia žaibiškai) arba palaukti, kol MBP atrakins „Apple Watch“.
„TouchID“ taip pat gali būti naudojamas apsipirkimui, daugeliui dalykų sistemoje, kur reikia įvesti slaptažodį (pavyzdžiui, kad būtų rodomi išsaugoti prisijungimai „Safari“), tačiau „Apple Watch“ tam negali būti naudojamas.– Chaosas MacBook Air (kas su juo atsitiks?), MacBook ir MacBook Pro modelių linijos ir visiška paslaptis, kas bus toliau. Nemanau, kad jie žino.
Michal Blaha labai taikliai keliais trumpais punktais aprašo, kiek (bent jau kol kas) nelogiškų sprendimų Apple padarė pastaruoju metu. Daugelis jau buvo aptarti, pavyzdžiui, kad jūs tiesiog negalite prijungti ausinių iš „iPhone 7“, kuriame yra „Lightning“, iš viso prie jokio „MacBook“ ir atvirkščiai, turite naudoti raktą arba kad negalite prijungti „iPhone“ prie MacBook Pro visai be papildomo laido.
Tačiau bene svarbiausia yra paskutinė pastaba apie chaosą modelių linijose, kai tikrai ne tik Michalas sprendžia didelę dilemą. Kol kas naujausio kompiuterio vieta lieka santykinai senam „Air“, kurio neužtenka ypač su ekranu, nes jie, kaip ir visi, neįsivaizduoja, kas iš tikrųjų bus su kitais „Apple“ nešiojamaisiais kompiuteriais. Pats perspektyviausias kelias, kuriuo ir pats nuėjau prieš kurį laiką, atrodo, yra perėjimas prie senesnio „MacBook Pro“ nuo 2015 m., kuris dabar yra geriausias kainos / našumo atžvilgiu, tačiau tai tikrai nėra gera „Apple“ vizitinė kortelė. jei vartotojai po tokių rinkimų atidžiau pažiūrės.
Tačiau kadangi kiti Apple nešiojamieji kompiuteriai lieka neaiškūs, negalime nustebti klientų. Kas bus toliau su „MacBook“ – ar jis liks tik 12 colių modelyje, ar bus dar didesnis? Ar tikrai (ir nelogiškai) „MacBook Air“ pakaitalas yra „MacBook Pro“ be jutiklinės juostos?
Taip, daugelis „Apple“ žingsnių yra nelogiški, tačiau naujasis „MacBook“ tiesiog daug geresnis nei senesni modeliai. Pats turiu MacBook Pro 2016 be Touch Bar ir negaliu jo pakankamai girti. Už 5000 brangesnę nei 2015 m. modelio kainą gausite beveik visais atžvilgiais geresnį kompiuterį. Vienintelis skundas gali būti jungtys.
Kol jie greiti :-)
O kaip tau sekasi su ištverme? Aukščiau pateikta patirtis mane šiek tiek gąsdina, kad naujos mašinos turėtų daug mažiau ištvermės :(
8-10h, praktiškai toks pat kaip MB Pro 2015 su panašiomis specifikacijomis
vartotojai rašo visai ką kita...tačiau laukčiau pirmojo atnaujinimo, viena vertus, macbook'ai gaus dviem kartomis naujesnius procesorius (neva praleidžiantys Keby Lake) o kita vertus, yra spėliojama apie amoled ekranus. Asmeniškai man labai patinka naujasis „Macbook Pro“, tačiau, kaip ir bet kuris pirmasis naujos modelio linijos produktas, jis tikrai turės klaidų.
Jei norite pakeisti senąjį „Air“, 13 colių be jutiklinės juostos puikiai tiks.
13 colių MBP su TouchBar taip pat yra gerai ir nėra prasmės laukti metus ilgiau, jei kas nors namuose turi MBP 13 2013 ir senesnį, verta atnaujinti šiandien.
Esu atsargesnis dėl 15 colių modelio, jis kainuoja 3500 USD su protinga konfigūracija ir galiu palaukti metus ar dvejus, kad pamatyčiau, kokia bus vartotojo patirtis.
Bazinis 13″ Macbook yra ok, bet man atrodo, kad dėl nereikalingų 7k jie pakankamai apkarpė procesorių, kalbant apie našumą, bet gal aš klystu.
Mane gąsdina tai, kad pagal wiki senasis 13 colių „Macbook Pro“ turėjo 75 Wh bateriją, o naujasis turi „tik“ 50 Wh... ir abejoju, ar jie sumažintų sąnaudas kokius 40%, kad pasiektų tą patį ištvermę.
Naujasis MBP turi didelio ryškumo ekraną, gal padės išmokti reguliuoti intensyvumą... šiaip kol kas neįvertinu sąnaudų, visai gali būti, kad po metų atnaujintų modelių baterijos tarnavimo laikas padidėjimas panašus į 12 colių MacBook Early2016, palyginti su pirmuoju 2015 m. pradžioje.
Na, gali būti ir taip. Modelis be jutiklinės juostos turi silpniausią procesorių, todėl paradoksalu, kad jis gali būti geresnis su ištverme nei brangesni modeliai su jutikline juosta.
Modelis be jutiklinės juostos, kad akumuliatoriaus talpa būtų didesnė nei modelis su TB.
Deja, tas vienintelis skundas, mano nuomone, yra svarbiausias daugumai vartotojų...
Suprantu, kad tai tikriausiai pono Blahos citatos, bet prašau ištaisyti jo gramatines ir rašybos klaidas. Tada kai kurios frazės neturi prasmės („ir aš nejungiu iPhone ausinių prie Apple net per adapterį. Jos turi dėvėti dvi ausines arba garso apšvietimo adapterį!“ ir pan.)
1. Funkcijų klavišus galima užrakinti Parallels taip: Sistemos nustatymai/Klaviatūra/Shortcuts/Function Keys ir pridėkite Parallels Desktop.app. Po to jutiklinės juostos funkciniai klavišai bus rodomi stabiliai. Be to, „Parallels“ kuria jos palaikymą.
2. Tiesiog nusipirkite USB-C prie Lightning laidą ir jums nereikės nešiotis iPhone įkroviklio, nes jį galima įkrauti iš MacBook Pro įkroviklio. Aš nusipirkau mažesnį 29 W MacBook Pro, kuris yra su MacBook 12′, jis įkrauna ir MacBook Pro, ir iPhone.
3. Kalbant apie ausines, jos akivaizdžiai siekia savo belaidžių, kurias ketina pradėti pardavinėti. Prieš kelis mėnesius „Apple“ paklausė vartotojų, ar jie naudoja ausinių lizdą savo „MacBook“ kompiuteriuose, matyt, jie planuoja visiškai jį atsisakyti.
4. Klaviatūra puiki
5. Baterija laiko 7-8 valandas, bet turiu i7 3.3GHz.
6. USB-C laidas turėtų būti „aktyvus“… už pinigus…
Negaliu padėti, turiu parašyti. Dar viena antraštė su jauko paspaudimu? Nekantriai laukiau paskelbtos Jablíčkář pertvarkos, o kol kas pokyčiai yra į blogąją pusę. Per pastarąjį mėnesį ir tik vienas konstruktyvus straipsnis: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ šiaip kol kas labiau kaip Light Flight...
Jei klydau ir straipsniai ruošiami, atsiprašau.
Jablíčkař turi drąsos objektyviai aprašyti Apple bendruomenei, be kita ko, ne visada idealius Apple žingsnius. Džiaukimės, kad čia iš viso yra toks žmogus. Nes rašyti tik su rožiniais akiniais apie dabartinę Mac produktų liniją būtų populiaru, bet ne faktiškai. Sunkiai suprantama netvarka produktų linijoje kartu su absurdiškai ilgu mašinos keitimo laikotarpiu (prisiminkime, kad valdant Steav tai atsitikdavo du kartus per metus – t. y. pradžioje, viduryje arba vėlai) – tai tiesiog nėra gera vizitinė kortelė. Spartus „Mac“ pardavimų mažėjimas kalba pats už save.
Taigi daugiau tokių Jablickarų – ir galbūt tokių atsakymų dėka kartais taip nutiks ir „Apple“ bendražygiams.
Akivaizdu, kad jūs visiškai nesupratote mano ir René Becker įrašo. Esmė ne temoje, o formoje, kurią Jablickar.cz „naujai“ naudoja. Paradoksalu, bet buvo straipsnis apie tai, kaip jie „giliai susimąstė“ apie savo kuriamo turinio turinį ir norėtų grįžti prie esminių straipsnių. Deja, „liepsnos/neapykantos/spausti masalo“ straipsnių tendencija tęsiasi...
Patirtis su nelietimo juostos versija - viskas aukščiausios klasės (ekranas, ryškumas, klaviatūra, SSD ir prievadų greitis, paties įrenginio greitis), neturiu problemų dėl prievadų skaičiaus ir tipo), vienintelis dalykas (o kas man būtina) yra baterijos veikimo laikas - vidutiniškai 6,5 ,50 valandos esant 75% ryškumui (Safari - išjungta Flash, TextWrangler, bent jau Word + Excel) - tai man baisus nusivylimas. Išbandžiau ir HD filmuką iš Itunes pagal Apple metodiką - 10% ryškumas, turėtų atlaikyti 7 valandų - truko XNUMX. Su vieninteliu Apple visada buvo tiesa, kad baterijos tarnavimo laikas visada buvo minimalus. Jau nebe :-(
Sutinku, aš valanda prastesnis su i7 2016 m. pabaigoje, nei buvau su ankstesniu i7 2013 m. pabaigoje.
Tai tiksliai apibūdina tai, kaip aš jaučiuosi. Turiu galimybę iškeisti praeitų metų modelį į šių metų, bet tiesiog nenoriu, nes, mano požiūriu, padaryčiau sau meškos paslaugą ir vietoj veikiančio įrenginio gaučiau šlamštą. be kita ko, reikalaujama tik nuolaidų, skirtų naudoti su kitais Apple produktais. Jei jie neišmoks pamokos su kitu modeliu, po metų turėsiu bėgti nuo „Mac“ :-(
Kitais metais jums nereikės kito prievado, išskyrus USB-C. Įrenginys, kurio ekrano prievade yra senas USB-A „Thunderbold“, atrodys netinkamas. Tuo pačiu metu šiandien užtenka nusipirkti mažytį USB-C į USBA-A adapterį už 200 CZK.
USB-C prie Displayport arba HDMI laidai bus standartiniai, USB-C bus ant įkroviklių, maitinimo blokų, monitorių, duomenų projektorių ir t.
Be to, iPhone 8, spėju, turės USB-C įkroviklį ir žaibo – USB-C laidą.-
tai dar vienas šūdas, kaip tu drįsti tai padaryti
Taigi norite mums pasakyti, kad kitais metais ponas FX išmes visus neseniai pirktus įrenginius ir pakeis juos naujais, su usb-c?
gerai aš paimu
taigi laukime visi iki kitų metų, kol nusipirks naują katę... (jei geriau, tai turėtų būti iki kitų metų lapkričio), o nepirkime
nes akivaizdu, kad naujasis „Mac“, skirtas asmeniniam kompiuteriui, šiems metams netinka. šiemet tai nuogas nešiojamas kompiuteris
ar negalime dėl to susitarti?
(o kitais metais bus nuolaidų kuponai kitiems įrenginiams, kuriuos turėsiu pakeisti, kad jie galėtų naudoti usb-c?
... tu debilas
Mielas pone,
idomu kiek nedaug tereikia tokiam plebejui ir silpnuoliui, kad net techniniu diskusiju uzrastu nepažįstamuosius įžeidinėti. Tereikia pasirinkti anoniminį, nieko nereiškiantį akronimą, o visą gyvenimą šykštuolis staiga tampa stipruoliu.
Jei neturi fantazijos, pakankamai intelekto ir neprisimeni, kad tos pačios diskusijos vyko išimant diskelį, kompaktinių diskų įrenginį, numetant paralelinį prievadą ir keičiant USB ir pan., tai geriau nedarykit gėdos. viešai. Kaip ir tada, ir dabar, „Apple“ buvo pirmoji, kuri turėjo drąsos.
Niekas neturi išmesti savo mašinų kaip anuomet, jos tiesiog pasensta šiek tiek anksčiau. Naujieji su tik USB-C yra ne žingsnis atgal, o naujas kelerių metų standartas. Juk visi trokštame vieno jungties viskam, ir štai, mes ją čia turime.
Kaip anuomet buvo galima pakeisti išimtus diskus ir prievadus, taip ir šiandien absoliučiai viską galima padaryti per USB-C. Nesuprantu, kodėl man turėtų trukdyti už 80 XNUMX CZK pirkti naujus USB-C į HDMI laidus kompiuteriui, naują USB atmintinę su abiem jungtimis? Taip pat turiu antrą USB-C šaltinį ateičiai ir keleriems metams. Be to, jis taip pat maitina iPhone ir kitus kitų prekių ženklų įrenginius. Pagaliau universali jungtis!
Kitais metais dauguma kompiuterių bus tokie, o USB-A atrodys pasenęs. Be to, kiti namų įrenginiai palaipsniui turės USB-C ir nebereikės turėti papildomų laidų, tokių kaip HDMI, ekrano prievadas, mini ekrano prievadas ir kt.
Iš esmės jis tiesiog kritikuoja Apple dėl žaibo jungties egzistavimo, nesunkiai galėtų įdėti USB-C į iPhone. Tokiu būdu jums reikės tik vieno laido viskam.
Kitas USB-C etapas galėtų būti eterneto sąsajos įdiegimas. Jei jie įkištų POE į sieninius lizdus ir tuo pačiu metu galėtume prijungti nešiojamuosius kompiuterius prie eterneto ir maitinimo, būtų puiku.
Vadinasi, jūs išeinate iš eilės ir prisiminkite tai po metų. :-))))
Tai nepatenka, prisimink po metų. Joks naujas kompiuteris nebus parduodamas be USB-C. USB-A palaipsniui nyksta kaip nuoseklusis ir lygiagretusis prievadas. Blogiausia tai, kad jūs patys norėsite USB-C, to net nežinodami dabar.
Labai naivi nuomonė... :-/
Kaip manote, ar gamintojai nepaisys USB-C standarto, neįdiegs jo į savo gaminius, ar USB-A pamažu neišnyks? Taigi jūs, vaikinai, turite labai naivią nuomonę.
Blogiausia tai, kad jūs patys norėsite USB-C, to net nežinodami dabar.
Žinoma, jie nepaisys USB-C, tačiau jį įdiegs palaipsniui. Kol kas neturiu nė vienos priežasties to norėti ir abejoju, kad tai greitai pasikeis.
Tačiau „Apple“ taip nebuvo. Žmogus nusipirko „Mac“ ir jam nereikėjo nieko daryti. Kaip ir praeitų metų modelio... Išpakavau dėžutę, ramiai prijungiau blykstę, įkišau atminties kortelę iš fotoaparato, prijungiau per HDMI prie monitoriaus, prijungiau iPhone, prijungiau EarPlugy (dabartinės nejungiu nebėra)... Po metų atėjo modelis, su kuriuo nieko neatsitiko, aš to nedarysiu... Nebent su savimi visur nešiojuosi apie 5-10 sumažinimų. Jei padarytų du USB-C ir du klasikinius USB, tai net pelenų nesakyčiau... Tiesiog taip negerai ir kompiuteris tinkamas naudoti namuose su doku.
Ar galėtumėte išvardyti 5–10 jums reikalingų sumažinimų?
Manau, kad užtenka tokio dalyko: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Jei nepatinka, įsigyk kitą: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Ar manote, kad jei rankinėje turiu mažytį 29 W USB-C įkroviklį, kurio matmenys yra panašūs į iPad, USB-C, laidą ir vieną iš adapterių viršuje, vadinasi, mano kompiuteryje kažko trūksta? Juk turiu eternetą, SD kortelės lizdą, USB 3.1, HDMI 4K...
Jei gerai prisimenu, ta pati diskusija buvo tada, kai Apple pašalino DVD įrenginį. Tokie kaip tu rašė, kad neturi su kuo diegti programas, kad turi su savimi turėti išorinį diską. Ar vis dar nešiojate?
Jūs lyginate tai, kas neprilygstama. Jie pašalino DVD įrenginį, kai žmonės jo praktiškai nenaudojo daugelį metų. Dabar, kai žmonės masiškai naudoja senesnius USB įrenginius, palaipsniui atsisakoma, o USB-C yra ateities muzika (galbūt).
Sumažėjimas yra pragaras, tikrai ne. Noriu, kad kelyje galėčiau tiesiog prijungti ausines ar net iPhone, netempdamas tokio siaubingumo. Naudojant MBP 2015, man nereikia nieko papildomai nešiotis su savimi ir tai puiku.
Asmeniškai man reiktų sumažinimo ausinėms, USBC-HDMI, išoriniam kortelių skaitytuvui, USBA-USBC ir tikrai dar visko neprisiminiau...
Aš sutinku. Negalite nuolat reikalauti pasenusių jungčių. Unified yra loginis kelias, o USB-C atrodo perspektyvi jungtis. Išgyvenome nuosekliosios jungties, SCSI, CD/DVD įrenginio, VGA jungties, FireWire praradimą, nėra jokios priežasties neišgyventi suvienijimo. :)
Ką apie naujas „Beats“ ausines ir jų USB „Micro-B“ įkrovimo jungtį? "Universalus USB įkrovimo laidas (USB-A į USB Micro-B)"
Mano nuomone, šio straipsnio negalima laikyti autoritetingu, tai tokia silpna "rekomendacija"...
Turiu daug draugų, kurie turi Macbook, bet niekas nenori naujo modelio ir visi nusivilia.
Turiu pakankamai draugų, turinčių MacBook, ir pakankamai daug jų svarsto apie naująjį modelį, nes neturi priežasties nusivilti.
Taigi sutinku, kad UX yra geresnis. „Apple“ nebėra profesionalams skirta įmonė. Vietoj profesionalų jie bando kreiptis į klientus šypsenėlėmis jutiklinėje juostoje :-)
Pragaras su sumažinimais ir kabeliais yra dar viena „Apple“ nesėkmė. Bent jau galėtų atnaujinti visus gaminius, kad USB C/Thunderbolt 3 jungtis būtų visur.
O dėl maksimalios 16 GB RAM – tai dar vienas „Apple“ gedimas. Akivaizdu, kad „Apple“ profesionalu laiko žmogų, galintį paleisti „Keynote“ pristatymą ir paleisti „Mail“.
Galbūt „Apple“ nustoja būti slovakams, kurie nežino, kad „Touch bar“ ir „USB-C“ turi kur kas daugiau funkcijų ir prasmės profesionalams.
Ar „Apple“ kada nors buvo slovakų įmonė? Kol kas Slovakijai net nėra internetinės parduotuvės.
USB-C bus skirtas profesionalams, kai dirbsiu USB-C įrenginių rinkoje. Įdomiau gaminti įrenginius „Thunderbolt 3“ nei USB-C.
Kalbant apie Touch Bar, Petras Mara taip pat sako, kad jis netinka profesionalams, nes trikdo darbo eigą.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Ak, kaip sakė Petras Mára, traukinys per jį nevažiuoja...
Dėkui už video, manau bus vartotojas vartotojui, Touch bar puikiai tiks slankikliui pavyzdžiui, žiūrėsim kas atneš laikas. :)
„Apple“ „didžiavimas“ neleidžia USB-C naudoti „iPhone 8“. Nors sutinku, kad tai būtų visiškai logiškas žingsnis.
Deja, pasididžiavimas ir pelnas. Jie neturi USB-C monopolio, kaip žaibo. Bet jūs akivaizdžiai supratote, kad pirmoji universali jungtis, apjungianti viską, įskaitant maitinimą, ateina po dešimtmečių. Ilgą laiką tai buvo tik svajonė.
Netikintieji turėtų žinoti, kad HDMI licencijavimo organizacija 1.9 m. rugsėjo 2016 d. išleido vadinamąjį HDMI alternatyvųjį USB-C specifikaciją. Jie turėjo pripažinti, kad jų jungtis greičiausiai persikels į USB-C. „Display port“ organizacija panašią specifikaciją išleido dar 2014 m. Manau, kad tai išspręsta. Visur bus USB-C.
HDMI alternatyvaus USB-C aprašymas čia: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Vaizdas per USB per USB gali buti perduotas ilgai del MHL...HDMI licenzijavimas jiems leidzia moketi po dezinnes uz kiekviena aparata, taip pat ir uz kabelį, o tuo momentu, kai MHL pasklis, jie netektų savo pajamų šaltinio. „Displayport“ organizacija tai padarė, mano nuomone, daugiausia dėl „Apple“, kuri tikriausiai pastūmėjo šį žingsnį. Kaip ir su „DisplayPort“ ir „Thunderbolt“. Vesa (DisplayPort savininkas), taip pat Intel / Apple (Thunderbolt kūrėjai) iš esmės susibūrė ten.
Tačiau abi organizacijos už hdmi/display prievado protokolą iš monitoriaus ir kompiuterio gamintojo turės mokėti dešimtis, net jei abiejose laido pusėse bus USB-C jungtis. HDMI veikia ne tik jungtis.
Štai kodėl aš laukiu raketos išplėtimo.
Kur yra problema?
Klystate, už DisplayPort nereikia mokėti. MHL taip pat galima leisti per USB, todėl jis turėtų turėti galimybę pakeisti HDMI... kuris tada negalėtų tilpti į kai kuriuos įrenginius. Tokiu būdu HDMI aljansas užsitikrino savo vietą rinkoje
Dėkojame už įspėjimą, ekrano prievadas yra licencijuotas, bet nemokamas. Tu teisus.
Nematau problemos dėl USB-C, skirto „Mac“, ir „lightning“ „iOS“ sambūvio.
Nepyk ant manęs, bet sukurti straipsnį tokiu sudėtingu pavadinimu ant citatų vartotojo, kuris grąžino MBP su TB, nes dirba su Windows, kurios nėra optimizuotos TB (pasaulis stebisi), man atrodo absurdiška. – ypač po paskelbtos Jablíčkár pertvarkos. :(
Sutikimas – straipsnis iš esmės yra to, ką originalus autorius parašė savo tinklaraštyje, transkripcija. Jei tai yra „Jablickare“ pakeitimas, tai tikrai nepasiteisino.
tiksliai taip, kaip rašiau žemiau, tai tikrai beprotiška
Pripraskite, ponai, arba supraskite, kad mūsų realybėje pagal Cooką taip pat yra neigiamų straipsnių apie „Apple“. Naujasis „MacBook Pro“ yra gražus ir žmogus gali juo džiaugtis, išmokti gyventi su USB-C apribojimais ir prisiminti, kad jis skiriasi kiekvienoje kompiuterio pusėje.
Bet ar pirksite naują „MacBook Pro“ savo įmonės darbuotojams? Ne! Tai nėra patogu vartotojui. Paprastas vartotojas nėra „Apple“ maniakas ir niekada nesupras, kodėl jis negalėjo tiesiog dirbti su nauju kompiuteriu arba kodėl jis turėtų galvoti, kaip tai sutvarkyti, kad jis apskritai galėtų dirbti. Todėl naujų „MacBook Pro“ padarinys (be bendro chaoso produktų linijoje) anksčiau ar vėliau bus tolesnis „Mac“ pardavimų mažėjimas. Ir tai pradėjo atrodyti taip daug žadanti. :(
Straipsnis visai ne neigiamas, tai citata iš 60 metų senolio, kuris nusipirko naują MBP ir po savaitės grąžino, nes gaila už jį sumokėti 16 popierių... be to, tai yra gana dažnai viduje prieštaringi, pirmiausia senukas pradeda sakydamas, kad būtinai jam reikia XNUMX GB RAM, o tada baigia pasakyti, kad jam iš tikrųjų užtenka seno Air...o pusė galvosūkio yra Windows...
Blaha yra kažkoks kvailys ir Jablíčkář jie nusprendė nebecituoti kvailio, tai interneto laisvė, kiekvienas gali skelbti savo kvailystes tinklaraštyje.
Kas domisi atitinkamu palyginimu, turėtų pažiūrėti, pavyzdžiui, Petra Mára vaizdo įrašus YT arba Vladi Janečeko vaizdo įrašus jo YT kanale.
Vláďa Janeček yra labiausiai įsitvirtinęs Apple ekspertas Čekijoje, jis yra išleidęs daug knygų apie OS X, o Čekijoje nėra nė vieno tokio jo žinių lygio.
Petras Mára yra „Apple“ reklaminė orkaitė, tačiau jo vaizdo įrašai yra įdomūs.
Įžeidinėti Blahą vien todėl, kad jis neturi tokios rafinuotos teigiamos nuomonės apie naujus „MacBooks“, kaip jūs, tai prastas skonis!
Ypač kai iš Blahos galvosūkių akivaizdu, kad jis niekaip nesupranta rangų prasmės...
Prisidėsiu šiek tiek savo nuomonės... Kai skaičiau apie nuotėkius vasarą, tikrai galvojau, kad naujasis MBP galėtų pakeisti mano 13 m. MBP 2013 colių, kurį vis tiek parduočiau gana padoriai. Net per pristatymą nugalėjo jausmai, kad pirksiu naują 13″ su TB. Pamačiusi kainą, praradau apetitą ir nusprendžiau nesitraukti. Jei laukiu bent pirmos peržiūros. Deja, kiekvieną dieną vis labiau nusivildavau naujuoju MBP. Ir tai, kad jame yra tik USB-C/Thunderbolt 3, manęs visiškai nejaudina. Nenoriu šmeižti MBP surinkimo kokybės, kuri, manau, vis dar yra aukšta, bet man labiau rūpi tai, kad tikiuosi gauti pailginimo laidą įkrovikliui ir visavertį USB-C kabelis šiam. Apskritai aš turiu blogą nuojautą dėl naujojo MacBook Pro, todėl žiūrėsiu, kas bus toliau...
Svarstau įsigyti 15 colių MacBook Pro su specialia grafika. Tik nesu tikras, kaip sekasi naujajai AMD grafikai su OpenGL palaikymu. Dirbu su Cinema 4D Studio R16, kur naudoju kelis atvaizdavimo variklius (šališkumą ir neobjektyvumą). Su Nvidia esu pripratęs prie skaičiavimų naudojant CUDA vienetus. Ar kas nors išbandė AMD lusto veikimą?
Spėju, kad AMD ir CUDA nedera kartu.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
įdomi nuoroda. Dėkoju :-)
Jei kas nors turi nusipirkti „iPhone 7“ ir „MacBook Pro“, jiems nėra problemų nusipirkti „Lightning“ – USB-C laidą už kelis šimtus kronų.
Ne tame esmė, o esmė ta, kad tai nauji įrenginiai, kurių prireikus tiesiog negalite sujungti vienas su kitu kabeliu. Iki šiol tai buvo savaime suprantamas dalykas, kurį „Apple“ vėl laidoja į karstą.
Na, man tai atrodo paprasta. „Apple“ jau porą metų stato belaidį ryšį, taip pat jaučiasi ir jos vartotojai (jis niekada į juos neatsigręžė ir nemanau, kad dabar pradės). Aš jau porą metų nejungiu iPhone prie kompiuterio, viską tvarkau per iCloud, kai netyčia pakraunu iš maitinimo banko už namų (greičiau ir dariau taip net kai turėjau ankstesnį macbook pro su klasikiniu usb). Jau porą metų turiu belaides ausines (sportui skirtą „Beoplay H5“, dabar Bose pakeičiau Sennheiser PXC-550, skirtu kasdieniam klausymuisi ir abi veikia be problemų). Darbe/namuose turiu bluetooth pelę ir doką. Kalbant apie jutiklinės juostos funkciją, nustatymuose galima nustatyti, kuriose programose pagal numatytuosius nustatymus bus rodomi tik F klavišai (taigi Parallels galima nustatyti, kad funkciniai klavišai būtų rodomi visada). Na, o su modelio patarimu, man atrodo, irgi visai aišku. Ateityje „Air“ kurį laiką nebus naudojamas, o „MacBook“ išliks kaip pagrindinis 12 colių variantas, o vėliau „MacBook Pro“ bus 13 colių ir 15 colių variantai.
O ką jau kalbėti apie tai, kad neįmanoma išplėsti operacinės atminties ir net neįmanoma pakeisti disko. Na, Apple jau per toli nuėjo... Aš taip pat lieku prie 4 metų Air ir jei blogos aplinkybės privers pirkti naują, tai vėl rinkčiausi Air arba dar senesnį Pro.
Apple tiesiog to nesuprato…
Taigi ankstesnė „Pro“ versija taip pat neleido plėsti atminties. Jūs turite tai, ką sukonfigūravote. Tačiau bent jau SSD būtų galima pakeisti.
Čia atsakymas yra gana paprastas. Tiesiog susitaikykite su tuo, kad nešiojamasis kompiuteris, t. y. mobilusis kompiuteris, savo dizainu vis labiau panašės į iPad, o ne į stalinį kompiuterį. Ir ten taip pat niekas nesitiki, kad jį išardysite ir pakeisite komponentus. Tai logiška mobiliųjų įrenginių evoliucija, kurios pagrindinis privalumas yra tai, kad jie yra nešiojami, o ne „pasidaryk pats“. Anksčiau ar vėliau visi prie to prieis.
Aš taip pat ne apie naująjį MBP, kai kalbama apie valymą, bet aš daugiau neičiau į seną Retina, jis irgi turėjo savo problemų, pvz. Oras jau yra istorinis artefaktas, jei šiuo metu jo užtenka, nėra jokios priežasties jį iš karto keisti, bet pirkti šiandien kaip naują mašiną? Ne visai.
pataisymas: tikrai ne "prie paėmimo", o "prie paėmimo" ;)
Kai realiai vertinu savo asmeninius poreikius, kai nebeužsiimu tiek su grafika, nei su vaizdo įrašu, kaip anksčiau, mano poreikiams daugiau nei užtenka Air, o iPad Pro su klaviatūros dėklu man taip pat užtektų. „PRO“ knygoje mane stebina ne tik ryšio trūkumas ar sudėtingas ryšys su „iPhone“ ir kitais ne „Apple“ išoriniais įrenginiais, bet ir tai, kad neįmanoma pakeisti SSD. Kodėl? Juk tai buvo 10 minučių reikalas. Manau, kad tai yra pražanga, kurią galėčiau atleisti už paprastą knygą. Bet ne su PRO. Bet aš suprantu, kad Apple vis labiau orientuojasi į didžiulę vadinamųjų paprastų vartotojų minią, o tie, kurie tikrai nori ką nors sukurti profesionaliai, turėtų nusipirkti didelę mašiną už 120.000 XNUMX NOK. Tikras profesionalas uždirbs lengvai ir greitai. :-)
Jirka, tu esi kvailys dar ir dėl to, kad neįsivaizduoji, kad onboard atmintis egzistuoja jau kurį laiką, nepaisant to, kad galimybė pakeisti ssd yra gana teorinė, nes vieninteliai alternatyvūs diskai iš owc turi santykinai didelį suvartojimą ir žymiai sutrumpina baterijos veikimo laiką.
Beveik bandyčiau atspėti, ar nesate tiesiogiai ponas Troubelín Blaha?
Tiek kvailių vienoje diskusijoje surasti prireiktų daug laiko.
Blaha yra kvailys, tik kvailys grįžtų iš naujosios MBP Retina į seną Air su TN skydeliu ir siaubingais parametrais bei pasenusia raiška.
Vienintelis dalykas, su kuriuo galima sutikti, yra „magsafe“ nebuvimas.
Mano nuomone, vadinti ką nors kvailiu vien dėl to, kad jie turi kitokius prioritetus ir paskirtį, yra kvaila...
„MacBook Air“ yra pasenęs šuntas – žmogus, kuris gali rinktis tarp naujo RETINA MacBook ir seno „Air“ ir pasirenka „Air“, nusipelno jokios kitos etiketės, kaip tik kvailys, ar jūs taip pat vairuosite „Trabant“, kai jums bus suteikta galimybė rinktis tarp „Trabi“ ir „VW“ Passat?
Tinklainė nėra šventasis gralis. Ne visi to nori ir ilgisi, tai tik „jausmas“ iš kreidelių. Asmeniškai aš visiškai nepasiilgstu Air. Ar aš tada kvailys? Taigi kartoju, vadinti kitus kvailiais pagal skirtingus prioritetus yra apgailėtinas ir kvailas įžeidimas, kuris iš tavęs daro kvailį. :-)
Taip, jūs esate, vien dėl rašybos klaidų, kurias sugebėjote įsprausti į tuos kelis sakinius, galite būti vargšas. Nepaisant to, kad tinklainė neturi nieko bendra su spalvų "jautimu" :-) Kiekviena tinklainės plokštė turi skirtingą gamą.
Jūsų poreikis stiprinti savo vargšą ego ne tik juokingomis kvailystėmis, bet daugiausia įžeidinėjant kitus vien dėl jų skirtingos nuomonės, daug ką kalba apie jus. Ir tai nėra gražu. Bet aš tavęs jokiu būdu neįžeisiu, tu puikiai susitvarkysi pats. Visas sustojimas iš mano pusės.
Tai ne nuomonė, o sveikas protas. Tačiau kažkam paaiškinti, kad tinklainė neturi nieko bendra su kreidelių "jausmu", t.y. su gama, kad Oras yra priešpilnis... #neįkainojamas :)
„Air“ gali būti senas šlamštas, tačiau šiandien tai vienintelis „Apple“ nešiojamas kompiuteris, tinkantis biure, kuriame dirba daugiau nei 1 darbuotojas. Taigi kvailys ne tas, kuris perka „Air“, o tas, kuris taip sutraukė „Apple“ modelio patarimus. Visi nauji „MacBook“ yra netinkami naudoti biure.
Kompanijai Mac perku jau 20 metų ir dar niekada nepatyriau tokios beviltiškumo kaip dabar. Ir nors man tai labai nepatinka, šią savaitę nusipirkau 2 Airs.
Kas yra biuro netinkamumas? Na, ne tai, kad aš džiaugiuosi naujais „MacBook“, bet aš to nelabai suprantu...
BTW naujasis MBP13 yra mažesnis už originalų 13 colių Air, sveria tiek pat (20g skirtumas), turi tinklainę ir galingą Intel, todėl rašyti, kad ofise galima naudoti tik Air, yra argumentas kaip traktorius yra vienintelis Tinkama transporto priemonė dideliems miestams.
Jūs rimtai idiotas, nes „Air“ yra per brangus šlamštas vien dėl to siaubingo TN skydelio. Nenorintys našumo turi 12 colių Core M modelį, o 2015 Pro serija vis dar parduodama, todėl net jei kas nenori sumažinimų ir neturi tokio poreikio galingiausiam lygintuvui, 2015 m. modeliai vis dar saugomi kaip CTO. Tačiau nuo to laiko, kai buvo pristatytas pagrindinis 2.0 GHz Pro be jutiklinės juostos, aš net nepirkčiau CoreM, jei galvojate apie MB12 su CoreM pirkimą, vienintelis šiek tiek prasmingas variantas yra 1.2 GHz / 512 GB 2016 (ilgesnis baterijos veikimo laikas ir šiek tiek galingesnis nei tas pats 2015 m. modelis) … BET už 47 990 NOK kainą rekomenduoju vietoj to pasiimti MacbookPro 13 basic 2016 be TouchBar, jau yra du USB prievadai, našumas visiškai 2.0GHz i5 yra kur nors kitur nei CoreM, nereikia jaudintis dėl triukšmo, o tai yra kažkas sunkesnio ir kainuoja beveik tiek pat... 45 990 NOK
CoreM 12" MacBook privalumas yra maksimalus mobilumas, todėl jis tinka tiems, kurie yra pripratę prie 11.6" Air.
Net originalus MBP13 RETINA 2015 yra tik šiek tiek sunkesnis už Air ir siūlo nepalyginamai geresnę IPS plokštę, yra pastebimai galingesnis ir turi labai gerą baterijos veikimo laiką. MBP13 2016 be „TocuhBar“ aiškiai siūlomas kaip 5 colių „Air“ įpėdinis, nes „i2.0“ taktinis dažnis sumažintas iki 13 GHz.
Vienintelis asmuo, kuriam iki 2013 m. „Air“ galėjo turėti reikšmės, buvo tas, kuris didžiąją laiko dalį buvo prijungtas prie išorinio skydelio... bet vis tiek negalite prijungti jokių naujų 4K/4K plokščių prie „Air“... „Air“ turi maksimalų 2560×1600 raiška, todėl ji ne tik atsilieka, bet ir visiškai nebetinkama naudoti ateityje... (esu tikras, kad yra daug kvailių, kuriems užtenka šimto) bet 2016 m. pabaiga, o ne 2009 m., todėl argumentas kad dažniausiai turiu oro prijungtą prie išorinio skydelio, taip pat nukrenta. Nuo 2013 m., kai buvo pristatyta nauja tinklainė, „Air“ yra negyva linija.
Reikia suprasti pagrindinę prielaidą…
„Air 11.6“ 12 Core M Macbook įpėdinis
„Air 13“ įpėdinis MBP 13 2016 nonTouchBar nuo 1.4 / 1.6 GHz iki 2.0 GHz / 2.4 GHz
MBP13“ 2015 m. įpėdinis MBP13 2016 TouchBar nuo 2.7 / 2.9 / 3.1 GHz iki 2.9 / 3.1 / 3.3 GHz
„Air13“ yra didesnis nei 13 m. MBP2016 ir abu sveria tiek pat:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Tiesą sakant, diskusijos vyksta apie ką nors kita, visi tie, kurie taip gina Air seriją, neturi pinigų Pro, arba gaila išleisti pinigus geresniam nešiojamam kompiuteriui, daugiau nieko nėra, tai yra taip pat orkaitės atvejis, apie kurį kalbama gerai. Jie paprasčiausiai mieliau važinėja pigiu „Trabantu“, nei moka papildomai už „Subaru“.
Sveikiname „A1…“. Jūs nusileidote iki Zemano rinkėjų lygio. Ir dar šiek tiek, ir jūs netgi galite pranokti jų modelį.
Balsavau už Zemaną remdamasis jo Ekscelencijos Andrew Schapiro iš JAV ambasados rekomendacija, nepaisant garsaus vadinamosios „Prahos kavinės“ narių pasipriešinimo, kurie yra tokie kvaili, kad skelbia savo pareiškimus „Macbook Air“. , todėl jų kandidatas Karelis Schwarzenbergas pralaimėjo rinkimus, jis turėjo komandą su technologiškai atsilikusia įranga. Mūsų Zemano komandoje visi turėjome MBP Retina, net Mynář, tik ponas Prezidentas turėjo Slivovici.
Gerai. Esate jaunas, arogantiškas, turtingas ir nemėgstate žmonių. Taigi iš tikrųjų, net jei turėtumėte ką pasakyti, tai vis tiek nieko verta. Nes tu keikiesi ir spardai kaip durnas. Jūs atkreipiate dėmesį į rašybą, kurią vėliau apgaudinėjate. O eilinį kaimo debatą mieliau paverstumėte kova, bet vis tiek nuo jos pabėgtumėte. Kad tau kas nors nenutiktų su brangiu dalykeliu, kuriuo mėgsti puoštis.. Argi „Majk je panák“ nėra tavo sektinas pavyzdys? O gal tai ne tu?
Jei buvo "adminas", tai tu esi tik kandidatas į jį, turėdamas savo "reikia" padaryti kitą "kietą" profilį
Turbūt sunku būti kvailam ir vargšu vienu metu, kitaip aš negaliu paaiškinti tokios neįtikėtinai kvailos reakcijos. :)
Man nebepatinka naujojo „Macbook“ kainos ir našumo santykis. Ankstyvieji „Macbook“ buvo geros vertės „Unix“ įrenginiai, palyginti su tuo metu prieinamais. Tačiau naujieji „Macbook“ kompiuteriai tapo gana brangūs ir, palyginti su rinka, nebėra tokie naudingi. Kažkokia jutiklinė juosta man yra gana pavogta, juolab kad dažniausiai man reikia didelės klaviatūros, pelės ir dviejų išorinių 24 colių monitorių. Išmesti USB jungtis taip pat yra klaida. Suprantu, kad tai gali būti naudinga dirbant kelyje, bet darbui tai tikrai nėra didžiulis patobulinimas. „Apple“ mane nuvylė, ji eina žemyn.
Tinka merginoms pakuoti, bet darbe nelabai tinka
Pažadėjau ponui Blahai jo paties prašymu „Twitter“, kad parašysiu jam komentarą apie jo kliedesius apie naująjį 2016 m. MBP, taigi štai (kabutėse yra citatos iš originalaus Michalo Blaha tinklaraščio).
Kaip vienas pirmųjų čekų, aš turėjau naują MBP13 be TB ir su TB, o dabar dvi dienas ant savo stalo turiu naują MBP15, kurį savaitgalį grąžinu perpardavėjui.
Jutiklinė juosta yra visiškai tinkama, ji intuityvi ir maloni, ją patogu naudoti, tačiau tai nėra būtina funkcija.
Pagrindinis naujojo MBP 2016 privalumas
Visų pirma yra garsas, jis yra grandiozinis... geriausias, koks buvo.
Antroje vietoje yra galimybė įkrauti kelyje iš maitinimo bloko per USB.
Trečioje vietoje didesnis ryškumo intensyvumas ir platesnė ekrano gama. Asmeniškai man labiau patinka „Retina 2015“ produktų linijos ekranai.
Naujojo MBP2016 trūkumai.
Akivaizdu, kad seifo nebuvimas...dėl to negalima diskutuoti.
Pagrindiniame nonTouchBar modelyje tik du usbc prievadai.
Pono Blaha kratinys:
„Bet aš atsisakau koduoti spalvas ar aprašyti, kuris – vizualiai nesiskiriantis – USB-C laidas skirtas įkrovimui, o kuris greitam duomenų perdavimui“
Taigi išmeskite įkroviklį į šiukšliadėžę ir naudokite tik vieno tipo laidą, nėra nieko lengviau. Tada nieko nereikės žymėti.
„Našumas/kaina. Nešiojamasis kompiuteris kainavo 30 % daugiau nei panašus 13 colių MacBook Pro 2014 m. (CPU našumas +- toks pat, grafika 3 kartus lėtesnė, diskas 4 kartus lėtesnis), o efektyvi ištvermė 25 % didesnė. Padidėjęs našumas neatitinka kainos padidėjimo. 2011 m. „MacBook“ kaina buvo panaši į panašius „Windows“ įrenginius. Dabar kaina šokteli trečdaliu virš panašių „Win“ mašinų kokybės ir našumo be jokios aiškios priežasties.
Sustabdysiu čia dėl „be jokios aiškios priežasties“ – jūs vėl nukritote nuo kabliuko, dėl pirmojo ilgalaikio CNB įsikišimo į kronos kursą, dėl antrosios – didesnio pardavimo mokesčio nei JAV, o trečiajam – bendras visų Čekijos aukščiausios kokybės perpardavinėtojų kainų kilimas, įvykęs maždaug prieš dvejus metus
Kitos ne plius ultra kvailystės:
"Dabar kaina šokteli 1/3 daugiau, palyginti su kokybe ir našumu, panašiu į "Win" mašinas"
Pateikite nuorodą į keletą panašios kokybės ir našumo su Win mašinų, nes seku nešiojamųjų kompiuterių rinką, bet rinkoje nėra palyginamo nešiojamojo kompiuterio su MBP...
sąlygos:
tos pačios kokybės garsas kaip MBP (baf tokio Win nešiojamo kompiuterio nėra)
unibody metalinė konstrukcija (baf tokio Win nešiojamojo kompiuterio nėra)
palyginamas tikras akumuliatoriaus veikimo laikas, o ne popierinė vertė (tokio Win nešiojamojo kompiuterio nėra)
panašus tylos lygis nešiojamojo kompiuterio veikimo metu (tokio Win nešiojamojo kompiuterio nėra)
toks pat greitas SSD (tikra, o ne popierinė vertė) (baf tokio Win nešiojamojo kompiuterio nėra)
bent jau QHD+ IPS skydelis...
Rasite daugybę nešiojamųjų kompiuterių, kurie apsimeta panašiu našumu, tačiau nė vienas iš jų neturi panašios baterijos veikimo trukmės, nė vienas iš jų neturi vientisos metalinės konstrukcijos, nė vienas iš jų nėra palyginti tylus... jau nekalbant apie tai, kad nė vienas iš jų turi OS X.
Apie kokybę žinote daug, jei pamatytumėte išardytą Dell XPS13 Windows nešiojamojo kompiuterio kokybės standartą, suprastumėte, kad tai pigus kiniškas elektronikos konglomeratas plastike tarp dviejų aliuminio plokščių (beje, su baisiu plokščiu pateikimu). .
„Thinkpad X1 Carbon“ (kuo didžiuojasi dauguma „Windows“ vartotojų) turi gana greitą SSD diską (MBP2015 lygyje), iš tikrųjų jis pasiekia pirmųjų SSD diskų greitį SATA3 sąsajoje, t.y. tikrąjį rašymo greitį ir greitį. skaitymas yra maždaug dešimt kartų lėtesnis nei MBP2016.
Keletas komentarų apie jūsų pastebėjimus:
„Apple“ nepateikia viso USB-C laido greitam duomenų perdavimui naudojant „MacBook Pro“ už 60.000 500 NOK. Turiu nusipirkti kitą už XNUMX. WTF!!!”
Eik pasikabinti.
„Apple nedavė man USB-C su Lightning laido nei telefonui, nei nešiojamam kompiuteriui, kad galėčiau įkrauti iPhone iš nešiojamojo kompiuterio. WTF!!!”
Eik pasikabinti arba nusipirk sumažintą.
„Chaosas „MacBook Air“ (kas su juo atsitiks?), „MacBook“ ir „MacBook Pro“ modelių linijose ir visiška paslaptis, kas bus toliau. Nemanau, kad jie patys žino“.
Modelių linijose nėra chaoso, jūs tiesiog turite ribotą minčių diapazoną, kad suprastumėte:
pagrindinė prielaida…
Air 11.6", kurio įpėdinis yra 12 Core M Macbook.
„Air 13“, kurio įpėdinis yra MBP 13 2016 nonTouchBar (nuo 1.4 / 1.6 GHz iki 2.0 GHz / 2.4 GHz)
MBP13“ 2015, kurio įpėdinis yra MBP13 2016 TouchBar nuo 2.7 / 2.9 / 3.1 GHz iki 2.9 / 3.1 / 3.3 GHz
Ar galima dar ką nors nesuprasti? Ar trys eilutės: (išpardavimas Air) Macbook (CoreM) ir MacBook Pro skamba kaip chaosas? Kiti gamintojai vienu metu rinkoje paprastai turi 150 skirtingų modelių, o jūs sakote, kad Apple tvyro chaosas?
„Apple“ nepateikia viso USB-C laido greitam duomenų perdavimui naudojant „MacBook Pro“ už 60.000 500 NOK. Turiu nusipirkti kitą už XNUMX. WTF!!!”
Jei už nešiojamąjį kompiuterį moku 60 tūkst., gal 500 net nesvarbu. Mane labiau trikdo tai, kad sužinosiu tik įsigijęs ir gaištau laiką pirkdamas kitą laidą. Tai mane tikrai erzintų. „Apple“ galėjo pakelti kainą 500 CZK ir įtraukti laidą.
„Apple nedavė man USB-C su Lightning laido nei telefonui, nei nešiojamam kompiuteriui, kad galėčiau įkrauti iPhone iš nešiojamojo kompiuterio. WTF!!!”
Dar kartą perkant reduktorių - ta pati problema, turiu eiti ir nusipirkti. Be to, dabar turiu papildomą nuolaidą nešiotis.
Grandiozinis garsas iš nešiojamojo kompiuterio garsiakalbių gerai atrodo ant popieriaus, bet kaip dažnai jį naudosiu? Kai būnu namuose, turiu išorinius garsiakalbius, kurie, žinoma, yra daug geresni nei įmontuoti. Kai esu kelyje, dažniausiai klausau per ausines => beveik nulis naudojimo.
Todėl kainų padidėjimas iš „Apple“ pusės yra nesuprantamas. Jeigu sumažintų kainą ar paliktų tokią, vis tiek suprasčiau, bet taip be reikalo praranda klientus.
Tie, kurie naudoja savo smegenis, pirkdami MBP Apple Store, tuoj užsisakys reduktorių ir laidą, pasiūla pakankamai plati, net YTber Casey Neistat, kuris nelabai pagavo gudrybės, užsisakė MBP iš karto su reduktoriumi. ir kortelių skaitytuvas...
BTW visi automatiškai užsisako „usbctousba“ mažinimą... Pikselių naudotojams geriausiai sekasi su naujuoju MBP, jie turi veikiantį laidą tiesiai iš Google.
Jei jie naudotų „Apple“ smegenis, mums nereikėtų versti vartotojų galvoti už gamintoją. O vartotojai turi išleisti pastangų ir pinigų, kad išlygintų draugo iš Cupertino klaidas.
Ne tai, kad sutikčiau su niekintojais, bet jei ką nors perku už 60 tūkst., tai šiek tiek pagalvosiu, jei ne ir man brangu, eisiu į parduotuvę, kur man patars .
Asmeniškai manau, kad toks spjaudymasis „Apple“ už porą laidų yra gėdingas. Manau, kad po metų ar dvejų man tiesiog nereikės su tuo susidurti, nes pagaliau USB bus standartas. „Apple“ tikrai turi didesnių problemų nei koks nors kvailas kabelis, kuris yra sandėlyje.
Kaip atskaitos tašką vertinčiau taip, bet:
Air 13“, kurio įpėdinis yra MBP 13 2016 nonTouchBar
– Tačiau kaina sako ką kita, „Air“ kas antrą mėnesį „Elektre“ galima nusipirkti už 25, o MBP už 45 tūkst.
Man nėra lygiaverčio pakaitalo net 12 colių brangiai be USB, kai kraunu (aš visada taip darau) + turiu vieną USB pilną, o kitą naudoju retkarčiais, todėl man reikėtų bent 3 su galia :-(. Be to, jis turi lėtesnį procesorių nei iPhone ar mano senasis Air.
Tai, kad MBP yra skirtas profesionalams ir kad jis yra galingas ir brangus, manęs visiškai nejaudina, man rūpi stabili OS ir vidutinis (arba žemesnis nei vidutinis) našumas.
Vienintelis dalykas, kuris mane trikdo „Air“, yra tai, kad jis turi blogą ekraną.
Negalite palyginti kainos, 12 colių „CoreM“ taip pat kainuoja beveik dvigubai daugiau nei 11,6 colio MBA... iš tikrųjų tai yra 11.6 colio MBA įpėdinis, o „nonTouchBar MBP2016“ su dviem usbc iš tikrųjų yra 13 colių „Air“ (jis yra pigiausias), jis yra mažesnis už 13 colių „Air“, sveria tiek pat, o iš visų naujųjų MBP yra mažiausiai galingas 2.0 GHz „Intel“ (vėl sėdi šalia 1.4 ir 1.6 GHz „Airum“ bazinių). tai logiškas tinklainės įpėdinis...
Tačiau faktas yra tas, kad net MBP 2013–2015 13 colių tinklainė yra tik apie 300 g sunkesnė ir šiek tiek gilesnė nei 13 colių „Air“… taigi, mano nuomone, Air jau keletą metų neturėjo prasmės dėl prastos TN plokštės su žema skiriamoji geba. (galbūt tik tiems, kurie jį nuolat prijungė prie „Thunderbolt“ ekrano)
„Be to, jis turi lėtesnį procesorių nei „iPhone“ ar mano senasis „Air“ Tai ne taip, jūs negalite palyginti ARM (iPhone / iPad) su Intel... kaip „GeekBench“ jie gali turėti panašų rezultatą, bet ARM. , net jei jis šiandien yra gana galingas, x86 jame trūksta daugelio dalykų, trūksta AES NI ir daug daugiau...
Aišku, aš tik bandau pasakyti, kad Apple integruoto Air nėra pakaitalo, nes nesu pasiruošęs mokėti daugiau nei 40 tūkst už vidutinį kompiuterį (naudoju jį smulkiems dalykams su multimedija ir dalykams, kurie gali t gali būti padaryta iPad ar iPhone).
Jei Air kainavo 30k, o Pro 35k, tai tikriausiai taip, nes jis turi daug geresnį ekraną, bet Air galima nusipirkti visai neblogai už 25k (mažiausias modelis, kurio man užtenka) ir atvirkščiai už 45 Pro, tai tiesiog. per daug.
Taigi, kai tik Air baigsis, aš neturiu kito pasirinkimo ir turėsiu sumažinti MAC. Nagi :-(.
O blogiausia, kad Windows nėra išspręstas, o Linux neturi iTunes. Trumpai tariant, esu sužavėta ;-).
Turiu atsiprašyti už neteisingą informaciją. „MacBook Pro i7“ 3.3 GHz su „TouchBar“ iš pradžių man truko tik 4 valandas. Galų gale aš taip negalvojau ir pradėjau ieškoti. Dropbox buvo kaltas, jis sunaudojo daug energijos, turėjau jį pašalinti, įdiegti ir vėl viską sinchronizuoti. Problema dingo. Dabar rašau 50 min. Puslapiuose aš naudoju 2.4 GHz WiFi, ekrano ryškumas yra apie 80%, „AirMail“ veikia fone, akumuliatorius yra 90%, o nešiojamasis kompiuteris rodo likusį 7:00.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Žmonės, kurie kompiuterį ima kaip įrankį (kastuvą) – ne kaip statuso simbolį (kas taip pat dažnai yra beprasmiška, nes katės nėra patys brangiausi prietaisai, kuriuos galima nusipirkti), gerai pagalvokite.
Unibody yra atliekos ir technologijos tikslumas, anglies lydinys yra daug patvaresnis. Visko po truputį įmanoma, bet jis ir žymiai lengvesnis.
Žmonės NTB garsą naudoja namuose tik tada, kai turi darbalaukį ir nėra kam trukdyti. Lauke, rūsyje su kitais, vienas užsideda ausines. Kitu atveju namuose turiu stalinį kompiuterį arba dėžutes
Kalbant apie ištvermę, yra nešiojamų kompiuterių, kurie gali atlaikyti net 22 valandas, bet jei rimtai, kam reikia taip dirbti be įkrovimo? Šiaip 8h pradeda tapti standartu Windows (kokybiškiems modeliams, o ne už 10 tūkst.)
Disko greitis dažniausiai yra nenaudingas, nes vaizdo įrašams (vienintelis dalykas, kuriame galite perskaityti skirtumą tarp 600 MB ir 1600 MB) žmonės vis dar turi išorinį
Osx yra netinkamas naudoti korporacijoje, windows x nėra tobulas, bet turi pažangių funkcijų, kurių trūksta osx. „Osx“ neturi nieko, ko netrūktų „Windows“. Nėra taip, kad ant osx negali dirbti, tai gerai, bet windows ir iš dalies linux irgi ok.
Galimybė prisijungti prie įprastų prievadų, įskaitant modemą, jutiklinį ekraną, rašiklį...
Didelės spartos belaidis dokas
Didesnis našumas už tą pačią kainą
Profesionalai, kurie visą dieną nesėdi kavinėje, pasieks T arba X seriją.
Mano rankose turejau tavo plastiko lydinio X1 Carbon ir tai šiukšlynas su nekokybišku ekranu... btw yra vienas parduodamas ant nyx už 20k.
Visų Windows nešiojamų kompiuterių su 22 valandas "paskutinį kartą" problema yra ta, kad esant apkrovai tikroji ištvermė yra vos 3 valandos.
Diskų greitis nenaudingas tik tiems, kuriems reikia pateisinti pigių šiukšlių, tokių kaip X1 Carbon, pirkimą su lėtu SOHO SSD, kuris visiškai netinkamas darbui įmonių segmente.
Nesijaudinkite dėl to, jūsų „Macbook PRO“ man primena susmulkintas alaus skardines kažkur šalia konteinerio
Man priklauso tiek įmonės „Lenovo X1 carbon“, tiek asmeninis „MB Air“.
X1 Carbon kaip beveik!! 2x!! brangesnis aparatas nuo Air atsilieka absoliučiai viskuo, t.y. baterijos veikimo trukme, sistemos stabilumu (naudoju RHEL 6.7 ir Winy), apdorojimu, OS greičiu. Bet kas mane tikrai priverčia ant kelių, tai X1 ekranas, ar kas nors iš Lenovo gali rimtai manyti, kad jį galima palyginti su Air? Aš neturiu siūlyti, kaip šis nešiojamas kompiuteris būtų lyginamas su MB Pro, ar ne?
kiek kartų x1 carbon ir kokį mb air modelį turi? kokie langai ant jo yra?
ar galite paaiškinti, kas negerai apdorojant x1 anglies dioksidą? o ar RHEL tau atrodo nestabili? nors turbūt priklauso nuo to, ką su juo darysi, gal galėtum pereiti prie dabartinės 7.3
ir manau, kad niekas nenori to lyginti su oru, tai būtų anglies įžeidimas. air neturi apsaugos ypatybes (turbut del to pas jus jo ir neturi darbe, bent jau as taip manau pagal rhel), prastas rysys, nežiūrint į remonto galimybę ir ilgaamžiškumą
„Air“ turi prasčiausius „Mac“ serijos ekranus, tai yra blogiausias įmanomas pasirinkimas, tačiau jis yra daug geresnis darbo įrankis nei „X1 Carbon“.
Su oru šiandien verstis neverta, naujasis Pro mažesnis už senąjį Ait ir abu sveria tiek pat.
Net ir pagrindinėje liaudies versijoje už 47 tūkst. „Pro“ viskuo yra geresnis už „Air“.
X1 Carbon yra tipiškas žemos kokybės Windows nešiojamųjų kompiuterių atstovas.
na, naujasis macbook pro su gaybar yra tipiškas nekokybiškų macOS nešiojamųjų kompiuterių atstovas, gali pasipiršti :]
Ar galite pasakyti, kokių funkcijų trūksta „MacOS“, palyginti su W10?
kk trūksta BSOD, daugybė sugedusių tvarkyklių, automatinio paleidimo funkcija, MS Crash funkcija, vartotojo nas*t funkcija, Windows sulėtinimo funkcija, šnipinėjimo ir telemetrijos funkcija bei puiki MS Windows antivirusinė programa, aš nežinau geresnio viruso magneto už Widle.
Na, pateiksiu šiandienos pavyzdį. Reikėjo pasižiūrėti mūsų buhalterinę apskaitą, aš nesu buhalterė ir neturiu jos įdiegta savo kompiuteryje. (bet irgi neskaičiuokite, jis veikia serveryje). Aš naudojau programų virtualizaciją. y., aš paleidžiu programą serveryje, bet matau ją savo vietoje.
ir tiesus pavyzdys numeris 2, aš nenuskaityčiau to, ko man reikia „Canon“ tinklo daugiafunkciuose spausdintuvuose, nes (nors tai aukštesnis tinklo modelis) nekurkite tvarkyklių Mac/Linux (kurkite jas tik spausdinimui, o ne pažangioms funkcijoms spausdintuvas)... bet aš turėjau įkišti USB atmintinę ir nuskaityti ją ant jos, o tada įdėti į Mac, kurioje nėra jungties, todėl turėčiau gauti raktą ir tada nutempčiau ten.. tai pavyktų :)
— štai ko šiandien pasiilgčiau, jei neturėčiau langų
Palyginčiau osx su windows 10 home edition. įmonė turi pažangias saugos ir tinklo technologijas, kurių osx trūksta. Neabejoju, kad jas iš dalies galima pakeisti kai kuriomis trečiųjų šalių programomis, bet apie osx jau nekalbame
tada yra kažkoks šūdas, pavyzdžiui, didžiulis daugelio programų palaikymas (nesunku rasti kažką, kas veikia „Windows“, bet neveikia „Mac“, o „Mac“ yra atvirkščiai – deja, tai yra dalykai, kurie tiesiog naudojami įmonėse, liūdna, bet žmonės su juo turi gyventi ir dirbti, todėl kiekvienas apple vartotojas turi atsarginę Windows kopiją, techninės įrangos ir tvarkyklių palaikymas (nors kartais būna, kad įrenginys yra debilas ir tvarkyklės sugenda (o tai nėra kaltė MS, bet aparatūros/tvarkyklės tiekėjas) – todėl geriau, jei iš viso yra galimybė, yra daugiau nei jokios galimybės palaikyti lietimą, planšetinio kompiuterio režimą, ePen...
1. Ar neturite omenyje nuotolinio darbalaukio? Paprastai yra „macOS“ klientas, skirtas prisijungti prie „Windows“. Jei tikrai turite omenyje virtualizaciją, kokio virtualizacijos įrankio trūksta „MacOS“?
2. Atsitiktinai turime ir Canon daugiafunkcį spausdintuvą. Ne visos tvarkyklės tikrai prieinamos Europos serveryje, tačiau jos yra laisvai prieinamos Canon USA.
Taigi tu prisiminei du dalykus, kuriuos iš karto paneigiau. Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad iš tiesų yra specifinių programų, skirtų tik „Windows“, pavyzdžiui, „Loxone config“, skirta namų automatikai nustatyti. Štai kodėl aš turiu Parallels ir greitai paleisiu ją sistemoje Windows. Priešingu atveju tai įmanoma tik labai ribotai.
Turiu omenyje ne tolimą vietovę
Turiu omenyje ne virtualizacijos įrankį paralelių prasme, vmware grotuvą/darbo stotį, virtualią dėžutę
Nepasakyčiau, kad kažką paneigei, gal nesupratai. tai, kad Windows sistemoje paprastai yra daugiau programinės įrangos ir tvarkyklių, yra gerai žinoma, bet aš su jumis dėl to nesiginčysiu, tai beprasmiška
kiekviena OS turi savo specifinę programinę įrangą, tačiau paprastai yra tiesa, kad jei dirbate su Windows, kažkaip susitarsite su kitais žmonėmis ir parduosite savo darbą. jei dirbate su osx, vadinasi, naudojate tuos pačius langus kaip ir virtualiame. jei tau atrodo gerai ir patogu rūpintis 2 sistemomis vietoj vienos,... man tai vadink patogumu vartotojui, man nerūpi ;)
1. Tikriausiai nesate gerai informuotas, visi virtualizacijos įrankiai egzistuoja MacOS. Taip pat galite peržiūrėti savo apskaitą naudodami „MacOS“.
2. Jei yra kokia nors programinė įranga, kuri nėra skirta macOS, ji bus paleista naudojant Parallels koherencijos režimu, kai piktograma yra ant macOS darbalaukio ir net nežinosite, kad virtualus langelis įsijungė. Žaidėjams yra „Mac“ skirtos „Windows“ tvarkyklės, jos vadinamos „BootCamp“, nes „Mac“ kompiuteriai yra įprasti kompiuteriai, kuriuose galite paleisti ir „MacOS“, ir „Windows“.
Tiesiog pasitenkinkite viską paleidę „Mac“. Negalite paleisti programinės įrangos tik sistemoje „Windows“, kuri, kita vertus, skirta tik „MacOS“, ir jos yra daug.
20 metais po 2013 metų iš Windows perėjau į Mac, dirbdamas kompiuteriu tapo efektyvesnis, man nerūpi tvarkyklės, nustatymai ir kitos vėlavimo problemos. Kiekvieną kartą, kai kolegai nustatau Windows kompiuterį, nesistebiu. Dar praėjusią savaitę „Lenovo“ nešiojamajame kompiuteryje su švaria „Windows“ instaliacija nebuvo įmanoma pridėti vartotojo, naujame W10 nustatymų meniu net per valdymo skydelius jis tiesiog sustojo paspaudus „Pridėti“. Turėjau juos pridėti su komandine eilute. Ačiū, aš tikrai nenoriu, kad „Windows“ būtų pagrindinė OS dėl šių ir kitų priežasčių. Neabejotinai esu pasiryžęs tai toleruoti tik kaip nelaimingą atsitikimą pradėti kažką ypatingo. Nieko daugiau.
1. todėl prašome pateikti nuorodą į nr
2. tiesa, bet kadre turi visa OS su viskuo, tai yra net su saugumo skylutėmis jei tau tai nerūpi ir neleidi žaidimų ant jo
visa kita nesvarbu, mes kalbame apie OS skirtumus. taip, Apple mac yra normalūs kompiuteriai, kuriuose taip pat galima įdiegti windows, ką daugelis mac vartotojų daro, nes kasdieniniam naudojimui gyvenime dažnai osx tiesiog neužtenka. Jei jį įdiegėte savo kompiuteryje, sutinkate su jo įdiegimu mano pareiškimu.
1. Kurį virtualizacijos įrankį naudojate sistemoje Windows, atsiųskite nuorodą į jį.
2. Anot Tavo, kasdienai maxOS neužtenka, bet net neaprašysi ko jam trūksta.
Priešingai, mano įprastas gyvenimas kompiuteriu gerokai pagerėjo perėjus prie macOS, taip pat mano kolegos ir žmona. Jis netgi naudoja tam tikrą programinę įrangą, kuri neegzistuoja sistemoje „Windows“ arba yra labai atstumiančia forma. Jai, kuri nėra technikas, perėjimas prie „macOS“ buvo palaima, ir ji nėra įprasta tik naršyklės ir el. pašto programos naudotoja.
1. Sakiau, kad tu nesupranti https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. žiūrėkite mano įrašus aukščiau, bet jūs jų nesuprantate, todėl sunku
Turite susitaikyti su tuo, kad laikai, kai nieko nebuvo „mac“, baigėsi ir jūs užmigote technologijų vystyme.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Sakau, tu nesupratai. vynas ir jo pagrindu pagaminti daiktai yra artimiausi, bet tai ne tas pats. Man reikia plunksnakočio, o tu užpildyk mane kreidos gabalėliu
Taigi, aš turėčiau pasirinkti vieną konkretų „macOS“ dalyką, be kurio negaliu gyventi, ir parodyti jums, kokia nenaudinga yra „Winsows“? Ne, nedarysiu, nors tokių dalykų yra dešimtys, nemanau, kad tai logiška.
Tiesiog sutikite, kad viskas vyksta „Mac“, nes kiekviena platforma turi ypatingų savybių, kurių neturi jokia kita platforma. Tačiau galite juos paleisti virtualizuodami „Mac“. Tačiau „Windows“ mcu virtualizavimas neveikia.
Jūs manęs paprašėte pavyzdžio, o aš jums pateikiau pavyzdį, ko man reikėjo tą konkrečią dieną. tai nebuvo pavyzdys to, ką turėjau sąmoningai sugalvoti. tiesą sakant, normaliai naudojant mac os, tiesiog reikia turėti windows instaliuoti, kitu atveju kompiuterio naudojimo patogumas yra apie pusę (jei ne tik rašai jame tekstus ir naršai FB), tai manau, kad tai ir pasako viską.
Na, tai gana kvaila. Anot jūsų, usability yra maždaug pusiaukelėje, bet jūs negalite išvardyti, kas neveikia „Mac“.
Jūs susitariate kaip mongolas, kai nepaisote kiekvieno kito žodžio, kurį rašau, prasmę
Prašau, išsukite tą anonimą, jis vis tiek yra visiškai nederamas ir aš lažinuosi, kad niekada nenaudojo „Mac“.
Naudojau trumpai kaip studentas, tada mano mergina pasiėmė x60 su Windows 7 ir aš klusniai kentėjau, nes ji man patiko ir pasakiau sau, kad mano vyras gali atlaikyti viską, tai kodėl ji turi kentėti ant savo macbook ( tuo metu taip buvo gražus baltas plastikas, nejuokaujant, man patiko HW :), tada iš naujo įdiegėme į Windows 7, bet x60s vis tiek buvo geresnis, mažesnis, lengvesnis, trackpoint..)
Jee, tai paaiškina. Turite patirties su polikarbonatu MacBook su Core 2 duo. Bet tai 2010 m., tuo metu niekas manęs taip pat nenaudojo „Mac“.
Gerbiamasis Pone, Šiandien yra 2016 m. ir jūs su susidomėjimu diskutuojate straipsnyje apie MacBook Pro su TouchBar.
Tuose „MacBook“ turi būti kažkas stebuklingo, kai jie pritraukia užkietėjusius „Windows“ vartotojus apie juos diskutuoti. Net nesugalvočiau diskusijose apie Lenovo ar Dell rašyti, kokia bloga jų OS ir girti ten macOS.
Kokia jūsų priežastis prisidėti prie šių diskusijų?
"polikarbonatinis MacBook with Core 2 duo"... HW patiko, su tuo nebuvo problemu. o del kontakto is naujesnio osx, taip, turiu, bet pati jau nebeturiu.
Nebandžiau jutiklinės juostos, bet galiu įsivaizduoti, kokia čia netvarka, ji visai nebloga (t. y. aš taip pat galiu įsivaizduoti daug žmonių, kurie ja naudojasi, pagal tokius žmones dažniausiai įsivaizduoju ką nors, kas gali t įveskite visus 10, dažniausiai valdo kompiuterį su jutikliniu kilimėliu ir negyvena o IT - nesvarbu, ar jie tai vadina PRO patarimas su šiek tiek geresnėmis HW specifikacijomis, gal 150% aukštesnio profilio, prievadų, kurių žmonėms tikrai reikia, dedikuota nebloga grafika, nemanau, kad kas skųstųsi, galėtų siautėti ant tų gėjų)
Taigi apibendrinkime:
Anot jūsų pačių žodžių, paskutinį kartą naudojote polikarbonatinį „Mac“ su „core 2 duo“ 2010 m. ar anksčiau.
Negalite išvardyti to, ko trūksta „Mac“, pateikiate tik konkrečią programinę įrangą, kurią galima pakeisti.
Jums jau patiko HW mac nuo 2010 m
Kaip užkietėjęs „Windows“ vartotojas, diskutuojate apie „MacBook Pro“, kad naudotojai žinotų, kaip jo negalima naudoti, o „Windows“ yra geresnė.
Jūs turite kitokią nuomonę nei Apple rinkodaros specialistai, kaip pažymėti savo modelių linijas. Tiksliau, jūs nepasirinktumėte PRO žymėjimo.
Jūs nebandėte TouchBar, bet žinote geriau už mane, kuris šiuo metu rašau ant jo, kad tai yra šiukšlės.
Kai neturi argumentų, pradedi keiktis.
Įdomu…
Pamiršote dar vieną dalyką, tai yra, kad esate mongolas, kuris nesupranta daug to, ką rašau, tada jis bus beveik tikslus (jei pamiršime netikslumus jūsų santraukoje)
Polikarbonatinis „MacBook“ su „Core2Duo“ istoriškai buvo vienas geriausių nešiojamųjų kompiuterių, kuriuos kada nors turėjau, su juo išgyvenau visą universitetą... puiki klaviatūra, geriausias to meto ekranas... lengvas, ilgas akumuliatoriaus veikimo laikas (3 kartus ilgesnis nei kitų) W XP nešiojamieji kompiuteriai tuo metu).
Itin tylus ir istoriškai vienas patikimiausių 2.5 colio HDD „Hitachi“, apskritai baltas „MacBook“ buvo itin tylus įrenginys, taip pat nebuvo tokio „Windows“ nešiojamojo kompiuterio, kuris veiktų taip pat tyliai, taip pat nebuvo „Windows“ nešiojamojo kompiuterio, turinčio panašų garso išvestį, baltojo „MacBook“ turėjo geresnį garsą nei MBP2013-2015, pirmasis „MacBook“, kuris jį pralenkė per daugelį metų, yra šių metų MBP 2016.
Ir ko vis dar nėra Windows platformoje, tai nešiojamasis kompiuteris, turintis bent tokios pat kokybės jutiklinę dalį kaip ir Macbook (apskritai), išskyrus baltą MacBook, nors tai 2009 metų įrenginys, jis vis tiek turi geresnę jutiklinę dalį nei visi kiti. niekšai su Windows.
Jėzau Kristau netikiu savo akimis
tai turbūt pirmas ir paskutinis jūsų įrašas, kuriam pritariu
Nors man patinka „MacOS“, „Windows“ dažnai yra daug universalesnė. Galite paleisti 3D studio max arba Visual Studio programoje Parallels, bet tai iš esmės yra našumo sąskaita arba turite turėti labai, labai galingą Mac konfigūraciją. Jūs tiesiog paleidžiate jį virtualioje mašinoje ir tai visada atsieina. Štai kodėl aš turiu įkrovos stovyklą savo „MacBook“. Virtualizavimas taip pat reiškia dar labiau išspausti akumuliatorių. Btw. „MacOS“ taip pat gali daug ką įkąsti :-)
USB-C yra puikus standartas. „MacBook Pro“ lengvai įkrauna „MacBook 12′“ iš dviejų dešiniųjų jungčių, nesvarbu, ar prijungtas prie šaltinio, ar tik iš jo baterijų. Nuo šiol mūsų kelionėms užtenka tik vieno maitinimo šaltinio ir dviejų USB-C laidų.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Tai neturi nieko bendra su usb c - reikia tik laido, taip pat galite krauti iš usb 3.1 arba iš stipresnio usb įkroviklio (apie 15w)
Ar žinote kompiuterį, kurio srovė būtų didesnė nei 1A, esant 5 V įtampai prie USB-A jungties? Ar galite atsiųsti man jo tipą?
Ar žinote laidą, kuris galėtų paversti 5V į 20V, kad galėčiau įkrauti MacBook ar kitą kompiuterį iš Battery Charging (BC) 1.2 5A 5V prievado? Prašau atsiųsti man nuorodą į jį.
Mano nuomone, čia aiškiai parodytas USB-C pranašumas, kuris pagal standartą gali turėti arba 7.5W, 15W, 60W arba 100W ir taip maitinti bet kurį įrenginį, žiūrėkite čia:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Ar jo negalima apmokestinti iš liūtų?
Man tai labai patinka, kažkas perka MAC už 60k, o už 500 neturi pinigų :-D. Jeigu reiktų kiekvienam duoti po 2 laidus, tai būtų kiek neekologiška, nereikalinga ir brangu.
Tos pačios ausinės. Aš naudoju Apple tuos, kurie yra su iPhone su 3,5 colio lizdu, maždaug 5 kartus per savo gyvenimą, o aš paprastai naudoju savo, kurie netelpa į ausis ir turi geresnius bosus. Beje, šiems turiu bluetooth modulį ir su juo šiandien jungiuosi belaidžiu būdu (ir prie MAC, ir prie iPhone).
Tikrai sutinku, kad šiuo metu netinkamas metas pirkti, nes prireiks šiek tiek laiko, kol viskas persijungs į naują USB-C ir taps tokia pat patogi ir saugi kaip dabartinė versija. Bet kokiu atveju pokyčiai atrodo gerai. Bus puiku sujungti visus įrenginius tarpusavyje naudojant USB.
Arba gamintojai pradės plėsti savo darbą su bevieliu naudojimu, šiandien daug ką galima padaryti tokiu būdu ir nereikės susidurti su jokiais laidais ;-).
Įdėk MAC telefoną, cha cha :-D. Tai aš vadinu praktiniu naudojimu. Beje, jį galima išjungti nustatymuose (užrakinti dangteliu).
jiems užtenka duoti 1 kabelį, bet patariamąjį, nedydintį. ir ne tai, kad jie taip naudoja kabelį, reikia tik 30% jį perkančių žmonių, tai apie Apple paslaugų patogumą ir kokybę, kuri tiesiog už nereikalingus pinigus sutaupė kažkiek pinigų) sugadina komfortą, reikia 30% vartotojo. ir taip, tai yra spaudimas pirkti kitą laidą, bet jis tiesiog taip neveikė
"Tiesiog VEIKIA" atsiųstas iš obuolio kartu su Steve'u
taigi aš taip pat džiaugiuosi USB-C pristatymu ir tuo, kad dabar pora milijonų kvailių kentės su MacBook dvejus metus ir taip vers periferinių įrenginių gamintojus priimti USB-C ir aš įšok į užtarnautą ir gerai važiuojantį traukinį ir man bus nuostabiai sklandus perėjimas
Nedvejodami mėgaukitės savo ergonomiškai nepralenkiamu Lejnovo X1 Karvon, tam jūs turite visus laidus tiesiai iš kinų... mėgaukitės vidiniu ssd disku su SATA2 greičiu, kuris neturi galimybių atlaikyti apkrovos įmonių segmente. Mėgaukitės Widle10 su telemetrija, šnipinėjimo programomis, adaware ir kenkėjiškomis programomis, mėgaukitės ventiliatoriaus triukšmu esant apkrovai, pavyzdžiui, rumuniškam Dacia šildymui, tiesiog jis veikia :)
Pone, man tik įdomu, kodėl jūs rašote diskusijoje apie „MacBook“, o ne apie „Lenovo“. Tas „MacBook“ turi stebuklingą poveikį jums.
Turiu „Mac“ ir aptariu straipsnius apie „Mac“. Aš visai nesileidžiu į diskusijas apie Windows.
diskusijos apie lenovo ne tokios gyvos, nes lenovo kokotinų negamina ir niekas nesiskundžia. Kita vertus, „Apple“ pastaruoju metu daro kažkokį šūdą, todėl yra apie ką rašyti, štai kodėl :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Turėjau AIR su win ir tai buvo puiku, bet prie jo nebuvo įmanoma nieko pritvirtinti. Epl kurį laiką tikrai miegojo. Daugiau NIEKADA nieko nenoriu iš EPLA. Jie tyčiojasi iš žmonių, kurie perka per brangius daiktus
Neužbaigtas usbc laidas pakuotėje yra dar daugiau kvailysčių, kai atsižvelgsime į tai, kad dauguma žmonių, nusipirkusių naują Macbook, pirmą kartą turės usbc patirtį, t. y. neturės kabelio namuose. Modelio linijų nenuoseklumas taip pat yra beprotiškas, tačiau kiti punktai man atrodo gana perdėti. Žmogus, kuris moka 100 tūkst. už telefoną su kompiuteriu, tikriausiai gali sau leisti investuoti į usb-žaibo laidą. Jei imsime priešingą scenarijų, kad Apple naujajam IP duos usbc-lightning laidą, tai daugeliui žmonių bus kur kas didesnė problema ir painiava. Apie ausines. Nežinau, kas iš jūsų rimtai žiūri į Apple šlamštą apie žaibą kaip 3,5 mm lizdo įpėdinį, bet visiškai akivaizdu, kad ateitis, net ir Apple teigimu, priklauso belaidžiam ryšiui, o ausinės su žaibais, paskirstytos į ip žemos klasės parinktis, kol belaidis ryšys tampa labiau prieinamas. Nors ir šiandien palyginti neblogas belaides ausines galima nusipirkti už 1300 - 2000, tačiau nematyčiau tame problemos. Žmogus, kuris tikrai negali susidoroti su esama situacija, turi pirkti praėjusių metų modelį, kurio visiškai pakanka pagal našumą.
žmogus, kuris negali susidoroti su tokia situacija, taip pat gali nusipirkti ką nors kita nei iPhone ar Mac, yra daug gerų alternatyvų